بنیان خانواده نقشی تاثیرگذار در حفظ و بهبود سلامت روانی و اجتماعی دارد کابوس‌های شدید، نشانه بیماری‌های خودایمنی مزمن هشدار: مکمل‌های روغن ماهی برای افراد سالم خطرناک هستند ۷ عبارت رایج کسانی که فقط تظاهر به خوشحالی می‌کنند دختران خود را هیچ وقت نصیحت نکنید! بانوی مرگ مغزی به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ خرداد ۱۴۰۳) از عذرخواهی‌کردن خجالت نکشید | ۷ راهکار برای یک عذرخواهی صمیمانه پیش‌بینی بارش باران در نقاط مختلف کشور تا چهارشنبه (۹ خرداد ۱۴۰۳) انتقاد بازنشستگان از هزینه‌های بالای درمان |  خدمات درمانی باید در دسترس و کاملاً رایگان باشد حقوق بازنشستگان نهایت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است آیا متناسب‌سازی حقوق برای بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا می‌شود؟ (۵ خرداد ۱۴۰۳) رعدوبرق جان مرد شصت‌ساله در شهرستان ورزقان را گرفت چطور با سوگ جمعی کنار بیاییم؟ توضیحات یک کارشناس صنعت هوایی درباره نکات کلیدی سقوط بالگرد رئیس‌جمهور طرح «صیانت» منتفی شد؟ چگونه از حمله میگرنی قبل از وقوع آن جلوگیری کنیم؟
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | شناسایی ۷۱۹ بیمار جدید و فوت ۱۴ بیمار دیگر در کشور

  • کد خبر: ۱۰۶۶۷۷
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
آخرین آمار کرونا تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | شناسایی ۷۱۹ بیمار جدید و فوت ۱۴ بیمار دیگر در کشور
در شبانه روز گذشته ۷۱۹ بیمار کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۴ بیمار نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، از دیروز تا امروز ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۵ نفر از آنها بستری شدند که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۱۲۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۷۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۸۰ هزار و ۴۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۶۶ هزار و ۳۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۲۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 

 

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->